Thursday, July 31

Dia tiada..aku ada

kerana aku ada
mempunyai.menyimpan.menjaga.
biar dia semakin menjauh
ketiadaan menjadi sunyi
aku sentiasa membuang segala rasa curiga
kerana aku tahu
lantaran titik hitam itu akan memusnahkan
sisa kesetiaan yang aku semai selama ini
aku mengingatinya
adakah dia ada?
aku hanya perlu masa untuk penantian ini
biar aku mengerti
bahawa menunggu itu satu peyeksaan
apatah lagi tiada jawapan.tiada balasan.tiada dia
mengapa aku tetap begini
begitu soalan yang menjadi titik nohtah
sering kali tertinggal dalam realiti
aku hidup dalam imaganasinya
memang dia tiada
aku kuatkan semangat meminpin bayangnya
mendekatiku.merapati.
lantas merangkulku erat..
argh!!!!!
aku membayangkannya lagi
aku tahu dia tiada..
ramai yang berpesan
aku menghela nafas penghargaan
namun rasa hatiku
mereka tidak mengerti
aku akan sentiasa ada
lantas segala gundah yang meserap
aku relakan terbang di bawa bayu petang
dan malam aku tetap ada
untuk menanti dia
dia...
hatiku dibawanya
kesungguhan
keperitan
kesunyian
itu adalah aku!!

Statik

Tadi aku potong daging untuk masak merah Terlari fokus aku terbilah jari kiri sedikit Darah mengalir pekat Laju dan aku terpampan ...