Thursday, July 31

Saat tersedar

mimpi yang sungguh aneh!!
aku menggeleng sedikit saat terjaga..
adoi..camne leh mimpi sal beliau??
kedengaran mak masih lagi menyapu kat luar..anak sume da besa2..
abis laman penuh dgan pkok bunga..pegi mne2 pown mak mesti nak beli or bwak blik pkok yg masih tiada di rumah..
berjalan ke dapur..hm..melantak je kejenye..
huhuhu..
dari semalam mak da bising..
sok packing bag..kemas2 sume..
"jap..jap.." 2 je la jwapan yg aku selalu bagi
like usually..memang aku ske wat kje last minutes..
kang ade je barang yg tinggal la..lupe la..
mne abah yg xske membebel pown..turut serta menyertai persatuan bebel mak
time 2 baru aku tarik muke masam..
2la..mak da cakap awal2 xnak dga. ::D

mana kau 😶

bila aku pejam mata aku nampak kau fikiran menerawang tentang masa depan bila aku buka mata aku nampak kau makin menjauh baya...