Tuesday, August 5

jalan terbaik


menjauhkan diri.Ini aku
bukan beerti meninggalkan atau pergi jauh
sekadar memberi ruang
dalam mengenal pasti punca perbalahan
yang pasti lama aku menggelamun
tiada jawapan.Kosong.
aku akan sentiasa bersamamu
seperti selalu
biarpun dalam halusinasi
tiada niat untuk aku menyisihkan diri
dari talian persahabataan yang kita bina dulu
Msera bila diperlukan.Juga adalah aku
sekadar menghiburkan sebagai teman
maafkan jika aku berlabuh dalam tirai yang membolabalikkan
ikata gila-gila kita
kau ku anggap teman istimewa
kerana suka duka kita lalui bersama
ada yang kau alami. Aku pernah merasainya
lantas kita menjadi rapat
mungkin dalam keterpaksaan. Barangkali..
maafkan aku juga keran pernah mengecewakanmu
sedikit akan merumitkan perkenalan kita
namun kau ..kawan ku
takkan pernah kulupankan.Janjiku..

G.D.O *E.P#3#

Hello Perhentian