Tuesday, August 5

on9!

Kemunculan semula semester baru.Bermula la kehidupan aku as a student.
Huh!back to faculty.back to class.back to assignment and back to quiz and so on..
First day..bangun awal..siap la bagai.
Sampai faculty rmai gle org yg xknal..sume mke baru..ramai yang xknal.rasa asing sgt.
Inikah FIk??(al maklumla da jdi senior,mne nk cam mke junior rmai sangat..riak bagai!!)
Relief gle cos sem nh xde clash tmetble,lect pown sume yg da kenal.mmg familiar..
Owh..pertukaran status.cik Nazlin bukan la lagi cik yang ku panggil biasa.
Dia sudah mendapat status “PUAN” sekarang.
‘erm..cik Nazlin..Ops..silap..Puan nazlin..lalalala~~adoi..xbesenye pgil dia puan.
Ahaks!!tp tetap maintain..mmg nme aku kne aim jela time class kang..
Hahahah..get ready!!
En Arif??mmg xdpt dipisahkan..dia mengajar lagi.siap 2 class ag ngan dia..sempoi la.
Huhu..mmg xpnah serius klu dlm class dia.mkin lme mkin semangat plak aku tgk En Arif nh.

Isnin – proses pembuatan,injin pembakaran dalam,reka bentuk mekanikal.(8.30-5.00)
Selasa - pengajian Malaysia(8.30-11.30)
Rabu-penghawa dingin(4-6)
Khamis- makmal 3,rekabentuk mekanilkal,injin pembakaran dalam(8.30-7.00)
Jumaat – proses pembuatan,penghawa dingin(10.30-5.00)


Well..jgn sesape nk mengada2 nk bermanja aku time yg tertera di atas..
Ahaks!!aku sedang belajar..(poyo giler)


Statik

Tadi aku potong daging untuk masak merah Terlari fokus aku terbilah jari kiri sedikit Darah mengalir pekat Laju dan aku terpampan ...