Sunday, September 7

Adalah benar penyataan dari seorang AKU...


“Merujuk perkara di atas” am I too much?? Ahaks!! Going crazy—NO!!
Hidup aku kosong. Mungkin itu yang aku rase kini. Diam dan berfikir. Tapi tah pape yg aku pk..bercelaru.kusut.
Bukan aku nk membangga ke tunjuk perasaan tak puas hati kat sume orang.
Tapi aku rase nak luahkan sume yang terbuku dalam hati aku.
Bukan sume sekadar meredakan kebenggongan aku skrunk nh.
Lagi aku teringat lagu tu..

“A complicaten in life I fall in love with him
A complicaten in life now I losing my only friend
I don’t know why
I’ve to try living my life in other side
Now I’m so confuse
I don’t know what to do”


ARGH!!!aku betul2 keliru.i’ve to choose.
Buat aku tamak.aku nak sume yg aku nak.
Aku bukan insan yang patut di puji
Yang patut dibangga
Ramai memandang,aku membalas..sekadar senyuman kelat
Dasar hati aku rase macam semua mengejek aku sinis
Sungguh!!aku yang rasa..
Atau aku yang mempunyai sejenis penyakit yang membunuh kepercayaan aku pada orang lain.
I think I’m paranoid??
Hm…may be..
Maafkan aku teman2…
Aku perlu ruang untuk baiki sume kelemahan yang aku ada
Bukan aku untuk meraih simpati
Aku punya ruang.punya impian untuk berdiri sendiri
Aku sayang kamu!!
Terima kasih buat mereka2 yang hadir dalam hidup aku
Memeriahkan hidup aku,mengajar,menolong,mempercayai dengan apa yang aku lakukan

Kehidupan penuh mengelirukan
Perjalanan banyak pilihan
Dan aku kini tergolong dalam orang yang terlalu di didalam dilemma
Itu aku!!aku dan aku sendiri…
Mereka yang aku kenal..(menasihati)
‘buatlah keputusan yang terbaik’
Fikir masak2 buat pertimbangan dgn betul

Sejujurnya..hati aku kini bersalah sangat
Terkadang aku mengaku
Aku insan yang tak punya apa
Sekadar besederhana segala serbi
Tak sempurna langsung
Cemuhlah aku
Marahlah aku
Cacilah aku
Memang aku layak!!

HONESTLY..i want that boy but I too LOVE with him..
I don’t want lose them..

Meraunglah sekuat hati..
Menangislah semahunya..
Aku dah penat tuk sume nh..
Geram..tp tbe2 aku tersenyum sendiri
Oh…aku TAK gila lagi
Masih waras cume kadang2 jauh tersasar dari landasar pemikiran yang perlu berpijak di bumi yang nyata

Aku tak mahu menoleh ke belakang dan kemudian rase menyesal yang amat sangat..
Kalau boleh aku ingin bahagiakan orang yang aku sayang
Mereka yang berdampingan denganku
Seikhlas hati..

Warning!!—BASKSTABBER
I hate you!!

Tak suka aku??
Pergilah jauh2 dari hidup aku..
Bukan aku yang cari kamu
Tak pernah pun aku undang kamu
Dan tak terlintas pun aku maw halau kamu
Benci aku??
Secepat mungkin hilangkan diri kamu dari aku!!!!
Okay?????


mana kau 😶

bila aku pejam mata aku nampak kau fikiran menerawang tentang masa depan bila aku buka mata aku nampak kau makin menjauh baya...