Saturday, December 27

3 senyuman itu

1.senyum puas



Chelsea 2 - 0 West Bromwich Albion

tuan rumah menang!huhuks..
aku senyum puas even menonton last minutes version live!

p/s:Wanita yang menghayun buaian bisa menggongcang dunia..
aiseyh..(ada kene mengena ke??..;p)

2.senyum kelat

aku mendapat panggilan dari seorang teman.
berborak dan ketawa..bla..bla..bla...

dia mencabar aku
aku meninggi suara.*pantang dicabar*

"aku tawla kau tak boleh buat punya"
sedikit gugup."oi..belum cuba,belum tahu kay!"
"ok..kau buat sekarang!"
aku mengambil masa.mahu melawan
"kau memang tak boleh buat!useless!
tersentak!lama aku terdiam.mati ayat!


menyedari aku membisu.dia mengubah topik
owh..aku ok je!tersenyum kelat sungguh!





p/s:aku ada perasaan ok!

2.senyum sinis


da bape hari aku dengan bangganya tak topup num mxs..
huhu..(relax je idup tanpa h/set pe..;p)
tp teringat plak card topup kat depan,atas meja.
dah hilang!!
huh..tanya adik."mane ade aku amik,tanyelah mak"
jawapan mak: "mak ingat da gune,mak buanglah"

aku senyum sinis!!huhu.tula..letak lagi merata2..

p/S:ingat boleh jimat.tapi da rugi RM10..aiyak!

G.D.O *E.P#3#

Hello Perhentian