Monday, December 22

Jutaan kasih buat teman

walau tak mendapat liputan meluas di siaran televisyen berbayar mahupun tak berbayar..
biarpun tak di rencana hebat dalam berita mingguan akhbar..
waima tak di hebah kecoh di corong radio..

owh..sungguh aku terharu..berterima kasih buat teman2 serta kenalan yang berpusu2 meng'wish' ulang tahun kelahiranku..(ahaks!!)i'm 20 already..

syukran jazilan..

p/s:ade sesape nk bg present amat di alu2kan..akan ku terima dgn hati terbuka..;p

***********************************************************

panggilan dr dekna..

dekna:hello..
aku menjawab dengan senyuman..
ye dekna..
dekna:kak ati..happy birthday
hehe..(dlam hati..nh mesti keje jaida)thank you dekna
dekna:kak ati suke ape?nanti dekna belikan..
aku tergamam..waaa...tataw nk jwab pe..
adoi..

comel sungguh budak itu..

songsang

bolehkah kita menidakkan sesuatu yang benar terjadi sekarang kau mengiyakan dan aku menafikan dan bila aku cuba meyakinkan kau ...