Friday, January 16

blessed friday

aku tersentak!.huh..mengucap panjang

mimpi yang tak enak..membuat aku lama berfikir
tah pape la mimpi..(ketawa sendiri)
usai membersihkan diri..aku bersujud penuh kesyukuran.
masih di beri peluang menghirup udara pagi ini
kesempurnaan mencari saki baki pengertian ini.
menunggu suria pagi bersinar
aku masih mencari maksud di balik mimpi tadi..
penuh maksud tersirat..namun tak mampu ku huraikan..
biarkan lah..
mimpi tu pown mainan syaitan..aiseyh!!

class 10.30
project management..kat DK 4
ramai lak budak junior..adoi..tercabar plak ase..;p
da la still mamai2 ag..huhu
kne plak lect ske bg tugasan dlm group..
dok saja la aku..tah idea ngarut2 aku bagi..
tiap 5 mnit tgk jam..
bilalah nak abis nh..huhu
sebelum class dismiss ada lagi tugasan..
huh!kemas beg terus kua..
semangat tul time bis class

perjalanan pulang
aku merenung jauh,seorang lelaki tua
uzur..namun penuh kesungguhan
tangannya penuh urat keringat.
berpanas mencari rezeki.
sabar menanti pelanggan..
penuh rasa hiba aku melihat pakcik itu menyorong basikal tuanya tanpa mengira erti penat..

kesian sangat..

M.U.N.G.K.I.N

Antara kita makin rapat kerana keserasian yang terkebetulan mungkin... Antara kita makin selesa kerana kisah yang dicipta mungkin... ...