Wednesday, January 14

cupcake bersalut jeruk!

huh!nampak manis tapi sebenarnya masam..ahaks.!
nampak aku senyum tapi dalam hati siapa tahukan..
hm..langit tak selalunya cerah..bulan tak selalunya indah
oklah..takde masalah siapalah aku
nak tak nak kne terima gak.
ikhlas ke tak belakang citer

aku mengenangkan rasa keperimanusiaan yang menebal dalam diri je
aku terima segalanya..
ok lah kan..dari langsung tak der kan

warna warni kehidupan..


aku di rudum kegelapan waktu
sengaja di coret warna pelangi
moga senyuman itu milik aku!


**************************************************************

tag from Mr Fint Ms Fint


1. Your name/ user name:
ATI/ Bukan Cinderella.

2. wrong handed or right handed:
right

3. Favorite letter to write:
xoxo

4. Least favorite letter to write:
ILY

5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog"
The Quick Brown Vampire Jumps Over the lazy dog!

6. One word to describe your BFF
Happening

M.U.N.G.K.I.N

Antara kita makin rapat kerana keserasian yang terkebetulan mungkin... Antara kita makin selesa kerana kisah yang dicipta mungkin... ...