Wednesday, April 22

al kisah hari kami

muka kepenatan.tapi bulan sangat indah.
kami pulang juga akhirnya


di dalam lif/masih boleh!


masih berlegar2


one more please!!


aksi beliau yang makan didepan saya..;p


waktu makan kami.**saya tak makan pedas**


oh..rumate beliau suke bercerita


mereka juga rumate.since dok hostel lagi


mereka rumate bilik num 3 dr depan


ops!!siapakah dia??


tiba2 ada pulak seorang gadis ingin menjadi princess


motif utama ialah teacher2 yg ingin mencari bahan tuk lesson plan mereka


untuk keluar beramai2..
walau hari hampir petang
jalan pasti jammed!


lepas makan kami mengambil keputusan


class hydraulic dismis awal..
huhu

mana kau 😶

bila aku pejam mata aku nampak kau fikiran menerawang tentang masa depan bila aku buka mata aku nampak kau makin menjauh baya...