Sunday, May 24

kemerosotan kewarasan

current mood:starched
reason:final result
feel like:i don't know.messy



estupidez
tonto
inútil
mierda
carajo
tonto
mierda


maaf.mungkin atas pengaruh menonton telenovela terlampau2..
carutan dalam spanish..boleh kan?haha

ops..relax..

Tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya dan
kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting
ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan
kekalkan usaha hingga ke akhir hayat.
(memetik kata-kata)- Joseph Conrad -

kan?kan?kan?

hm..tolong jangan tanya result aku brapa
huh!!bukan tahap untuk di banggakan..
juga tak mengembangkan hidung langsung.(bukan untuk riak).
lagipown tak akan membesarkan hati,jantung,usus kecil jika anda mengetahui nya
jangan.jangan.dan jangan di soal
mengapa dan kenapa
kerana bagaimanakah untuk siapakah juga aku tataw..haha

adakah??


haish..
xde la emo sangat.haha

Teman-teman..aku perlu kamu!!mahu berlibur..mahu bergelak..mahu berhibur..mahu bersama

tika ini juga aku keliru



mahu sambung belajar



atau




bekerja dulu..
(nak gak letak pic ala2 dak engine gitu..;p)

sumpah serabut giler!!



**sigh**

p/s:wey..armad!thx layan kesengalan aku.chat smpai subuh bagai.


I'm still breathing
jom layan lagu nh!




Statik

Tadi aku potong daging untuk masak merah Terlari fokus aku terbilah jari kiri sedikit Darah mengalir pekat Laju dan aku terpampan ...