Thursday, June 11

di telan mati mak, di luah mati bapak

owh..da dekat sebulan aku menganggur
(hm..kalau di tinjau ke belakang rumah..memang sangatlah subur tanaman anggur yang telah aku semai)
dan kalau di kira pangkat,memang sudah pangkat kolonel dalam TLDM (Tidur,Lepak,Dan,Makan)
aiseyh..sangat2 la fedap taw kengkadang tuh..
huhu..
nak keluar jenjalan pown..member tak brapa nk ade
bukan tak nk carik mber baru kat tekam nh..
tp memang tak berapa nk ade yg sebaya bagai
yang ada mungkin agak berumur sikit dari aku
ape aku kisah..layan jela
mesra alam la katakan..haha..(poyo!)
kalau ade yg nak wat re-U pown..alahai..
timing x best la..xleh jumpa ramai org la
aiseyh..semua da ada tanggungjawab masing2
nak lepak salu macam dulu lagi pown..da tak boleh
rindu sgt2!!~~~

bila da cuti rasa nk g class,bila nga class rasa nk cuti..
mengapakah itu sering terjadi..adoi..
sumpah..aku rindu suasana ketika belajar..
ha..tula..baru ko rasa cik ati oi..
dulu time nga kuliah ko salu ponteng!(hahaha)
memang kehendak nak sambung blaja ag..
tp aku harus menjadi anak yang mendengar pada suruhan orang tua nya
(nak jadi anak solehah..;p)
ok la..aku pilih untuk kerja dulu then kalau ada rezeki lebih.baru sambung blaja lagi.

bukan senang nak dpt job sekarang nh
hm..da macam2 lubang
still seaching and waiting



perlukah pic nh..
hahaha~~
sentimental value woo


**********************************************

tentang mainan hati..sahutan perasaan
masih tetap begini..tiada apa yang perlu ditagih..
hm..diam bukan beerti aku menghilang
aku masih tetap seperti dulu
cuma terkadang hati selalu mengikut emosi..senyap..membawa diri
maaf!!
aku perlu nekad.membuktikan diri harus berdikari.berpijak di atas bumi yang nyata
tiada masa bermimpi di siang hari lagi
memandang ke hadapan.untuk masa depan.untuk kebahagiaan.
berkurun aku dalam penantian.menanti untuk kepastian
kekeliruan.kucar-kacir.kusut.
aku rimas..nampak sentiasa tersenyum.
sinis sebenarnya.dalam hati siapa yang tahu??

Statik

Tadi aku potong daging untuk masak merah Terlari fokus aku terbilah jari kiri sedikit Darah mengalir pekat Laju dan aku terpampan ...