Sunday, January 24

pengakuan ikhlas

buat yang bergelar 'kamu'.kamu yang dimana-mana dalam anganku.Ahhh!!sudah musnah sama sekali.banyak sekali ketidak puas hati sama kamu bila aku menyepi.kamu mungkin sedar tapi kamu memilih untuk berterbangan bersama sesayap persoalan.anehnya kamu muncul sekejap.menghilang lama.kemudian menghadirkan semula.buat kamu yang tahu itu kamu.aku tahu sekali untuk mencari jejakmu melalui bayang-bayang yang kamu lakarkan untuk aku dalam kenangan semalam.tapi aku mengambil sikap mendiamkan diri dari terus menanti sesuatu yang tak pasti.kesudahannya aku terkail kebetulan untuk perkembangan terkini.mata kamu sudah kembali bercahaya.aku melihatnya dari renungan kamu merenung dia.

baguslah!!
kamu mungkin bahagia kan?

dan ini benar-benar pengakuan ikhlas dari aku buat 'kamu'
moga kamu terus bahagia dengan cara kamu

kerna

aku juga bahagia dengan cara aku.




p/s:hati aku kini milik *My Mr My*
dan terus tersenyum memikir dia..ahaks..gilak!

mana kau 😶

bila aku pejam mata aku nampak kau fikiran menerawang tentang masa depan bila aku buka mata aku nampak kau makin menjauh baya...