Tuesday, February 16

I'm your lady


entri buat kekasih @ My Mr My

masih ingat
kali pertama kita berbicara
I tengking U,I main pick call xtgk screen
U diam.terkejut kowt..1st time call terus kena marah
I pown diam bila u diam.Opss..da sedar,I salah org
I mnx maaf, u terus kata ok.
malu-malu lagi masa nh..ahax

kali kedua call
U tengah demam.I xdpt layan.I tgh banyak kerja
I says 'Get well Soon' terus Gud bye.

kita jumpa juga tak dirancang.
after midnight.memang kerja gila.
padahal esok x plak cuti.
U banyak senyum, cakap sikit.I yang banyak merepek.
U diam & pandang.

dan lagi.
memori yang i xdpt lupa.
Balik kerja,sangat selekeh.U nak lepak ngan I sebelum balik.
Time nh, U da banyak cakap.dah xmalu ngan I kowt..;p
macam-macam kita kongsi cerita.

lepas Dua bulan.
baru dapat jumpa U lagi.
dan

lepas

sehari

ke

sehari

kita

makin

RAPAT.

U harap dapat kenal I lebih.
I realize but Don't want think it too much.
take time dulu la.
U argue.Kita tengok pada takdir

cepat sungguh masa berlalu
kita masih berhubung
dalam erti kata 'kawan'

ada masa kita jumpa
status juga di awangan.
U ada tanya, Tapi I buat tak tahu.
malas lagi masa tu.

lepas lama-lama

hari-hari

pagi

petang

malam

bangun pagi

sebelum tidur

I makin tak boleh lupakan U

masa berlalu lagi.


lepas kali ke - 3 u tanya untuk kesungguhan
I senyap.dan terus kata Dont leave me.
I tengok U gembira.banyak kali U cium tangan i.genggam kuat-kuat.


kadang-kadang apa yang kita harapkan tak semua menjadi.
memang bukan hidup la kalau takde dugaan.
sabar. I harap U boleh terus sabar dengan I
Sejak U ada dalam hati I.
U'r my ONLY sunshine. U always make my day.

kita juga harap untuk hari esok.ada buat kita lagi.
doa banyak-banyak.kalau ada jodoh kita
I pasti akan Tunggu U.






p/s:KHAIRUL AZWAN..terima kasih untuk rasa ini..
sayang sangat sama ANDA!

monolog dalaman..*terasa hari-hari makin gedik*lalalala~~

Monday, February 15

lagi gedik!



siap nk post video karaoke la bagai..;p
serious..i still can feel 'his' touch again!!

p/s:currently mood-->missing My Mr My

Saturday, February 13

In my head




I was waiting for you to notice me
I've been hanging around for a minute
Baby don't give me you it won't hurt me
I don't even know if you deserve me

But with that moon in the sky
Who wants to be alone
And when the stars shine so bright
Who wants to be alone





perapitan di atas tiada kena mengena langsung dengan tuan pnya blog..;p

i also got MR 'K'..lalala~~
********************************************************

aku yang memendam untuk meluahkan
punya kelapangan namun amat sulit

boleh aku melepaskan yang terbuku
yang diam lama.yang sunyi seketika
sangat rindu jari jemari menari di lantai huruf berpetak
dan lagi

sangat-sangat teruja
punya banyak olahan.perlu banyak ulasan
pengertian yang sangat dalam.sebenarnya kosong
ayat sudah bersisa.basi mungkin.
malam sudah kepenghujung.pagi merapati dalam aku memeluk kesejukan angin malam.
ahhh..merepek lagi.monolog sendiri.
yang mengenang tentang semalam.
yang merenung untuk hari esok.

tersenyum sendiri.sekadar menyedapkan hati.
yang mengerti pasti memahami.

sebenarnya aku ingin berbicara tentang kesetiaan.
walau bagi aku sangat payah.
maaf.jujur itu aku.

kata kunci nya 'kejujuran'.
di tentang dua pihak berbeza.dan aku di tengah.
pantas kah aku untuk bertindak.
kalau tak kuat.pasti aku rapuh di tengah..
Oh Tuhan..Berikan aku kekuatan.


mereka berkata itu
mereka berkata ini
ayat penyata.bahasa lain.kesimpulan berbeza.
aku di persimpangan.
berkata tidak.diam bukan
apatah lagi untuk mengiyakan atau menidakkan
dan jalan terbaik.
pura-pura tidak mengetahui
menghilangkan diri di balik kelibat
aku bukan penyokong dan aku juga pembangkang

boleh jadi aku di awangan
hendak ke kanan rasa bersalah
hendak ke kiri mati punca
seperti lalang.tak tetap pendirian

ini bukan cerita tentang pendirian.

p/s:Walau aku tak punya kuasa membaca fikiran orang.tapi aku dapat menggagak dari ''kerlingan'' mata itu.

Monday, February 1

cermin diri


mereka yang ingat mereka lawa
lalu meninggi diri.angkuh!

hey..tolong cermin diri
kau ingat kau sempurna sangat!!!

monolog dalaman:bukan benci cuma rasa muak+sebal dengan sikap 'mereka'

yang bajet dye lawa sangat!
ceh

p/s:keindahan tak terletak pada paras rupa,tapi keindahan akhlaknya.
tolong belajar hormati orang tua yang lebih makan garam dari kamu.oke!

G.D.O *E.P#3#

Hello Perhentian