Tuesday, February 16

I'm your lady


entri buat kekasih @ My Mr My

masih ingat
kali pertama kita berbicara
I tengking U,I main pick call xtgk screen
U diam.terkejut kowt..1st time call terus kena marah
I pown diam bila u diam.Opss..da sedar,I salah org
I mnx maaf, u terus kata ok.
malu-malu lagi masa nh..ahax

kali kedua call
U tengah demam.I xdpt layan.I tgh banyak kerja
I says 'Get well Soon' terus Gud bye.

kita jumpa juga tak dirancang.
after midnight.memang kerja gila.
padahal esok x plak cuti.
U banyak senyum, cakap sikit.I yang banyak merepek.
U diam & pandang.

dan lagi.
memori yang i xdpt lupa.
Balik kerja,sangat selekeh.U nak lepak ngan I sebelum balik.
Time nh, U da banyak cakap.dah xmalu ngan I kowt..;p
macam-macam kita kongsi cerita.

lepas Dua bulan.
baru dapat jumpa U lagi.
dan

lepas

sehari

ke

sehari

kita

makin

RAPAT.

U harap dapat kenal I lebih.
I realize but Don't want think it too much.
take time dulu la.
U argue.Kita tengok pada takdir

cepat sungguh masa berlalu
kita masih berhubung
dalam erti kata 'kawan'

ada masa kita jumpa
status juga di awangan.
U ada tanya, Tapi I buat tak tahu.
malas lagi masa tu.

lepas lama-lama

hari-hari

pagi

petang

malam

bangun pagi

sebelum tidur

I makin tak boleh lupakan U

masa berlalu lagi.


lepas kali ke - 3 u tanya untuk kesungguhan
I senyap.dan terus kata Dont leave me.
I tengok U gembira.banyak kali U cium tangan i.genggam kuat-kuat.


kadang-kadang apa yang kita harapkan tak semua menjadi.
memang bukan hidup la kalau takde dugaan.
sabar. I harap U boleh terus sabar dengan I
Sejak U ada dalam hati I.
U'r my ONLY sunshine. U always make my day.

kita juga harap untuk hari esok.ada buat kita lagi.
doa banyak-banyak.kalau ada jodoh kita
I pasti akan Tunggu U.






p/s:KHAIRUL AZWAN..terima kasih untuk rasa ini..
sayang sangat sama ANDA!

monolog dalaman..*terasa hari-hari makin gedik*lalalala~~

songsang

bolehkah kita menidakkan sesuatu yang benar terjadi sekarang kau mengiyakan dan aku menafikan dan bila aku cuba meyakinkan kau ...