Saturday, February 5

who own my Heart



oke..sedia maklum.kekasih anda DEGIL!tetap mahu mengtag gambar anda(even separuh) pown xpe.sila marah dengan membelai ubunnya perlahan-lahan sambil membisik kata *sayang.,.motif utama?*-->amat dikehendaki.

yes!!beta kekasih anda.oleh itu sila jangan nak menyorokkan status.apatah lagi nak menggunakan status *SINGLE* lalu meng-untag- segala gambar anda dengan kekasih.

info ringkas kepada Khairul Azwan;-

1- Anda teleh mengecikkan hati kekasih anda apatah lagi merenyukkan perasaan 'munge-munge chentanya yg sedang berkembang kuncup'
2-Kekasih anda akan mencipta satu watak jahat.Iaitu akan mengexplore segala email serta laman sosial anda bagi menjalani penyiasatan terperinci & tersembunyi.
Oleh itu,semua wanita yang berchatting,bermsg waima ber'poke' jer pown akan di spam a.k.a di BLOCK!
(Kejam @ patut)
3-Kekasih anda juga akan mengambil langkah berjaga-jaga dengan memperincikan suara anda,samada bergetar @ nyaring.Sekiranya macam xsudi je nk bercakap,kekasih anda akan menyifatkan anda sedang berboringkan diri.maka tercetuslah perang-Kekasihku curang dibelakangku.-padahal penat baru balik kerja dah ajak sembang.
4-Kekasih anda akan menghabiskan duit gajinya dengan shopping berbagai-bagai akibat tekanan mengenai hubungannya dengan anda. Ini strategi menghilangkan stress.Oleh itu,simpanan bersama akan tergendala.
(Tabungan itu amat urgent!)
5-Kekasih anda akan membuat perhitungan ditambah dengan tekaan yang bukan-bukan.Demikianlah,inbox anda akan penuh dengan layangan emosi merepek bertalu-talu.
6-Kekasih anda akan mempertikai mengenai kesetiaan anda dan selang 2jam sekali akan bertanya soalan yang sama. * u sayang kat i x? *-sila jawab secara konsisten-
7-Makin cepatlah kekasih anda mengajak anda bernikah kerana tak mahu anda mempunyai sifat berfoya-foya dengan wanita lain ataupun MENGHUBUNGI BEKAS KEKASIH ANDA!!
8-Step 1-sijil kursus perkahwinan sudah dapat.Di ingatkan bukan untuk diperam dalam laci meja pejabat anda.Silalah belajar di tambah dengan memperbaharui segala ilmu tentang Rumahtangga Bahagia.Mantapkan Ilmu agama di dada dan nikahilah beta!!(berani mati punya statement)
9-Kemungkinan besar bulu tangan @ kaki anda akan togel akibat dicabut oleh kekasih anda ketika geram seperti mahu menggigit hidung anda.Silalah bercakap benar dengan kekasih anda sekiranya malu anggota bulu di badan anda bertobek-tobek sehingga menyebabkan anda terpaksa memakai baju lengan panjang berganding seluar labuh ke buku lali.


ini Fakta.harap maklum



lagi..sedikit gusar terhadap anda.oleh itu gambar anda di blurkan sedikit.sekian.

yang menyintaimu
::Ur Cinderella::

mana kau 😶

bila aku pejam mata aku nampak kau fikiran menerawang tentang masa depan bila aku buka mata aku nampak kau makin menjauh baya...