Sunday, May 15

sabar kan separuh daripada iman

kalau tak ada iman memanglah dah lama aku niat dah bunuh diri.
*GILA*-macam orang tak ada pegangan agama.tak ada otak nak berfikir.

semua orang pun tahu penat.robot pun boleh rosak bila langsung tak direhatkan.
inikan pulak manusia.

rasa macam nak maki hamun depan-depan dengan note high pich yang paling tinggi.Boleh!

*kau ingat kau bagus!*

kelip mata dan diam.sabar kan separuh daripada iman.
memang hari ni kau kat atas,esok lusa siapa tahu kan?

dan rasa macam nak gunting lidah kau buat cerca makanan ikan.bila bercakap langsung tak gunakan batas kemanusiaan.langsung tak fikir luar dalam perasaan orang lain.
ingat nak kena jaga hati kau seorang.nak semu orang agungkan kau macam Diva.
pekak kan telinga dan senyum.
sabar kan separuh daripada iman.

semua orang pun tahu marah.tapi rasanya tak perlu nak buat muka paling hebat buat orang takut.~ok..aku tengah marah~
dan jeling sekilas.ada aku kisah!!kau nak campak segala harta benda tanda tak puas hati.nampak sangat kau yang tak matang.konon nak tunjuk engkaulah yang tahu buat semua benda.orang lain buat ada sangat cacat cela.nak bagus...buat semua SENDIRI!
puas hati kan.
hembus nafas perlahan.sabar kan separuh daripada iman.

Sabar.sabar dan sabar.

Sweet Escape

Giving up is not an option when you have someone calling you mommy. My daughter, you are the answer to every time I looked up at the...