Sunday, September 18

Kalendar

bersawang!!!

Gila lama aku tak mencorat-coret atas contengan.Kekangan masa yang betul-betul padat..ops! Kalendar yang kian berubah.

sibuk dengan kerjaya yang berkerja
sibuk dengan penemuan yang terpisah
sibuk dengan pengumpulan yang terbocor
sibuk dengan pertanyaan yang merimaskan.



Kian hari makin sibuk mengukir hari dengan contengan berbentuk hati.
Gelojoh untuk mencari detik 'indah' itu.SUMPAH TERUJA!

seru yang sudah terseru.bayang yang sudah di gilap.

cuma....aku masih buntu.
memikir tentang persiapan yang rapi.untuk aku seorang?
sekadar mengelip mata pada insan buta.
aku diam tanpa pengharapan.

???????????berapa lama???????????????????????
soalan demi soalan buat aku menyeringai basi!
ikutkan hati segera juga ingin terlaksana.
berfikir panjang.jauh hala tuju lagi.
akukah yang kebudakkan lagi.bertindak mengikut emosi.


..........................TAK>>>>>>!!!............................
secara kilas aku impikan satu detik itu beerti untuk selamanya.
kata putus sudah diberi,janji sudah ditabur,restu sudah diberi.

Doa.Doa dan Doa yang tak pernah putus untuk jodoh ini.
Tuhan..kirimkan aku jodoh ini 'lama'.

dan moga tiada perempuan pyscho & lelaki hyper meracau hubungan kami.

InsyaAllah..

Love from Mr Ati & Mrs Khairul.

M.U.N.G.K.I.N

Antara kita makin rapat kerana keserasian yang terkebetulan mungkin... Antara kita makin selesa kerana kisah yang dicipta mungkin... ...